2009. május 3., vasárnap

szombat éjszaka farzsebből

Ezek a szombatok...ezek már csak ilyenek...hogy milyenek?hát ilyenek...mindig eljönnek támadnak kinek így kinek úgy.Vannak otthonülős szombatok mélabús szombatok és mindenféle szombat ami lefedi az emberi érzelmek egész spektrumát.De azt valljuk be hogy 99% -ban kimozdulós szombatok vannak.
Most is megtettem.Kimozdultam.Én már csak ilyen vagyok nem bírok ülni ha meg kimozdulok nem bírok ott lenni mindig kószál az agyam és lesi hogy milyen pillanatok születnek.Most is született.És a farzsebemben kötött ki.Egy sör iszogatása közben hívtam életre azt a papírfecnit amit most megosztok Veled veletek mindenkivel.

Bár ha ez a papírfecni tudná hogy miért is született lehet ki sem mászott volna a zsebből maradt volna inkább a félhomályos kényelem mélyén és a rajta megszületett szavak mögöttes érzelmeire maszturbál.Mert ez egy fiatal papírfecni,ő még csak egyedül ismerkedik az örömökkel de nemsokára már többen lesznek és találok neki egy párt.Hogy tudja mi az a mögöttes érzés amit én raktam a rajta megszületett szavak mögé egy előző éjszakai régóta várt csókpárbaj és suttogott kívánlak és hiányoztál szavak miatt.De a csoda még várat magára a Visszautasító Hölgynél jelenleg fut egy projekt mert vadászni kell és Ő őszintén kitartó és makacs de ezért imádom...

És most jöjjön a papírfecni mert megint hallom hogy nyelvtanilag csattogtat most már az asztalomon és nem akarom hogy apró,betű ivarsejtek lepjék el a Béfőhadiszállást.
Papírka jön Bé elköszön és minden jót kíván.Hölgyek imádlak Benneteket.

A papírfecni:

"Téglából épített barlangok a modern világban.Nem szolgálnak mást csak a közösséget.Itt a csapos a sámán,a táltos, a bódító szerek árusítója és a problémák meghallgatómegoldója.
Ez a barlang a szófoszlányok,a kielégítetlen zsivajok és a társadalom kiégésre váró lelkeinek hű alattvalója.
Szófüstök,cigarettaválaszok,alkoholos üzenetek és megszületettnek hitt vélt látott és gondolt pillantások tározói.
Sodródó generációk kikötője.A nagy válaszkeresések és élettörténetek alfái sokszor omegái.
Kocsmák.Mámoros szentélyek.Csókok szerelmek kudarcok örök ellentétek és barátságok anyaméhei."

u.i: sztem ez post címke lesz ezentúl mert papírfecni mindig van a zsebeimben és egy történet is hozzá...

Nincsenek megjegyzések: